BLOG

2024/07/10 11:37

いつもご利用ありがとうございます。

こちらのWEBサイトからお問い合わせをしていただいた際、返信は質問時に入力していただくメールアドレスに直接返信をさせていただいております。
返信の際は下記メールアドレスよりご連絡させていただいておりますので、迷惑メール設定をされている場合は設定の変更をお願いいたします。

fleurage.a@gmail.com

また、ご利用されているメールサーバーによっては自動的に迷惑メールフォルダーに振り分けされている場合がございますのでご注意下さい。


お問い合わせいただいた内容には、必ずメールにて対応させていただいております。
数日経過しても迷惑メールボックスなどにも届いていない場合、設定を確認後再度ご連絡をいただけますと幸いです。

お問い合わせへの返答後、ご連絡をいただけない場合がございます。
上記記載通りメールアドレスへのご連絡となりますので、当方でメッセージが無事に届いているかどうかの判断は致しかねますので、予めご了承をお願いいたします。

お手数をおかけいたしますがよろしくお願いいたします。


 ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈


Thank you for using it all the time.

When you contact us directly through this website, we will reply to the email address you enter when asking your question.

We will contact you from the email address below. If you have spam filters set up, please change them.

fleurage.a@gmail.com

Also, please note that depending on the mail server you use, emails may be automatically sorted into the spam folder.

We will do our best to respond to your inquiries.
If you have not received any reply within a few days, please check your spam folder or other mailbox and contact us again.

We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.